суботу, 19 травня 2012 р.

"Ділимося теплом"

Закінчився обмінний проект з гарною назвою «Ділимось теплом». І знову я з невеличким фото звітом. Дуже приємно було дізнатися, що мені треба готувати подарунок для чудової і творчої дівчини на ім’я Віка.

Так як обмінник тематичний: чайно-кавовий, цілком логічно, що для чайочку необхідно зробити гарну коробочку. Ось тут мені й довелось освоювати техніку декупаж. А ось і результат:


 Що ще згодиться для чаювання? Якщо пити чай (чи каву) в компанії коханої людини, так би мовити в романтичній обстановці, зовсім не зайвою буде свічка:

Ну і звісно, яке ж чаювання без цукерок?

Ще кілька дрібничок, упаковочка мого улюбленого чаю і подарунок попрямував до адресата!

Також, як вже повелося, ділюся своєю радістю від отриманого в обміннику подарунку! Цього разу моєю феєю стала приємна дівчина Наталя, а ось і фото, отриманого класнезго подарунку!!

2 коментарі:

  1. А адресату ну дуууже все сподобалось!
    А чай! Смакота!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віка, я дуже рада, що "адресат" задоволений ;) Примного чаювання!!!

      Видалити