суботу, 21 квітня 2012 р.

МК декор з лози

Всім привіт! Коли відбувалася зустріч флористів, то краєм вуха чула, як дівчата обговорювали, що можна з лози робити чудовий декор.  Тоді якось не загострила на цьому свою увагу, але потім, коли ввійшла в смак виготовлення букетів з цукерок, згадала, що в часи своєї творчої юності сама таке робила. Можливо мій майстер – клас стане комусь у пригоді

Отже,  йдемо до найближчого дерева плакучої верби і ламаємо гілочки. Взагалі-то, наскільки я пам’ятаю, краще, все це робити вкінці літа – на початку осені, тоді верба більш гнучка. Але кому не терпиться (як і мені), то можна спробувати і весною   
Очищаємо гілочки від листочків.
При бажанні, можна відразу зняти кору, проте вона добре знімається і після варки
Складаємо гілочки в каструлю, заливаємо водою, додаємо 3-4 столові ложки солі і варимо хвилин 40, можна й довше…



Після варки кидаємо гілочки в холодну воду. Тепер саме цікаве: намотуємо на різні предмети. Тут в мене в хід пішло все, що було під руками… Керуєтесь своєю фантазією і, звісно, потребами (для чого саме ви плануєте використати ці гілочки). Кінчики фіксуємо скотчем


Даєте гілочкам 2-3 дні, щоб підсохнути. І готово!  Ось таке різноманіття форм і розмірів в мене вийшло...


Тепер можна наш декор фарбувати, прикрашати бусинками, квіточками. Тут вже все залежить від вашої фантазії і натхнення!

Творчих вам успіхів!

2 коментарі:

  1. класно так! Дякую за МК!
    Юлічка, виключи перевірку кодом, бо так важко коментувати твої роботи

    ВідповістиВидалити
  2. Здається виключила. Навіть не знала, що в мене ця перевірка включена :)

    ВідповістиВидалити